۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

کار در منزل

این واژه برای خیلی از افراد واژه آشنایی است . خیلی از مشاغل وجود دارد که فرد شاغل میتواند کار های خود را در منزل انجام دهد . و از منزل خود کسب درآمد کند . البته این روش کسب و کار روش جدیدی به حساب نمی آید . مشاغلی همچون کارهای دستی از اینگونه هستند . اما در دنیای مجازی این روش کسب و کار روش نوینی است ، در آغاز به این روش فقط بعنوان یک راه حل برای کسب درآمد بیشتر و یا شغل دوم برای افراد بود . اما در حال حاضر خیلی از شرکتها در دنیا از این روش استفاده میکنند تا بهره وری کاری افراد خود را بالا ببرند ، زیرا در این روش شخص برای انجام کار میتواند خود برنامه ریزی کند و از زمانش به نحو احسن استفاده کند . بطور مثال برای یک تایپیست که فقط قرار است کار تایپ نامه های یک شرکت را که برای هفته آینده باید ارسال شوند ، به خانه ببرد و مدیر او از برای تحویل دادن نامه سر وت توقع داشته باشد ، این تایپیست میتواند در این یک هفته از وقتش برای کارهای دیگر استفاده کند و با برنامه ریزی کار های خواسته شده از خودش را در زمان تعیین شده نیز تحویل دهد . امروزه در خیلی از اصناف در شرکتهای خارجی از این روش استفاده میکنند . حسن این روش فقط در صرفه جویی در وقت نیست ، بلکه هزینه های ایاب و ذهاب ، غذای پرسنل ، ترافیک ، هزینه های آب ، برق ، تلفن و خیلی چیز های دیگر هم هست . با یک حساب میتوان متوجه شد در یک شرکت که 1000 نفر پرسنل دارد و اگر از این روش استفاده کند بطوری که فقط 25% از افرادش را آزاد بگذارد تا در منزل کار ها را انجام دهند ، تقریباً به همان اندازه هم صرفه جویی در هزینه هایش خواهد کرد . البته شرط اساسی موفقیت در این روش پایبندی کارمندان به تعهداتشان و مدیریت قوی مدیران خواهد بود .
کسانی که از این روش بعنوان شغل دومشان یا افزایش درآمد ماهیانه شان میخواهند استفاده کنند نیز سود میبرند . البته برای انجام هر کاری انسان نیاز به یک سری پیش نیاز ها میباشد مانند مهارتهای اولیه برای انجام آن کار . من بعنوان کسی که کار با اینترنت و کامپیوتر را بلدم ، این کار را بعنوان شغل دومم انتخاب کرده ام شاید کسی بخواهد کار در مکانیکی و یا تعمیرات لوازم خانگی را انتخاب کند ، تمام اینها بستگی به شرایط و مهارتهای شخص باز میگردد . من در پست های قبلی راجع به راه های کسب درآمد از اینترنت توضیح داده ام . شما میتوانید با مراجعه به پستهای تجارت الکترونیک و یا راه های کسب درآمد از بلاگ با این روشها آشنا شوید . فراموش نکنید در هر کاری رمز اول موفقیت داشتن پشت کار و تلاش است . من درآغاز این راه حتی تصور این را هم نمیکردم که شخصی بتواند از این راه درآمد مناسبی داشته باشد ، اما الان با گذشت تقریباً 4 سال از زمانی که این کار را شروع کردم به جایی رسیده ام که درآمد مناسبی از این را کسب کرده ام . البته در گذشته فقط با شرکتهای خارجی کار میرکدم و الان فقط با شرکتهای ایرانی در حال کار هستم . امیدوارم کسانی هم که پا در این راه میگذارند بتوانند از تجارب من استفاده کنند و سریعتر به هدفشان برسند . من از کار کردن با شرکتها و افراد خارجی ( که هنوز هم ادامه دارد ) این نکته را یاد گرفتم که رمز موفقیت در اینکار راستگویی است ، چون این تنها راهی است که میتواند اعتماد دیگران را جلب کرد و از طریق آن اعتبار کسب نمود . فراموش نکنید که داشتن اعتبار در هر بازاری از داشتن سرمایه مالی مهمتر است زیرا سرمایه ممکن است از بین برود ولی اعتبار هیچگاه از بین نمیرود . از همین رو من در قسمت لینکاهای بلاگم یک قسمت را به سایتهایی که معتبر هستند و خودم به شخصه از آنها پول دریافت کرده ام ( یا به حسابم واریز نموده اند ) را به شما دوستان معرفی میکنم تا شما هم بتوانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید . اینکار ممکن است نفع شخصی برای من نداشته باشد ، اما بدانید در دنیای مجازی مثل دنیای واقعی نیست که شما احتیاجی به زیر آب زدن یا صفحه گذاشتن برای کسی داشته باشید تا بتوانید پیشرفت کنید . در اینجا اگر من در سایتی که معتبر است و به اعضا خودش پورسانتهایشان را پرداخت میکند عضو هستم و دیگران هم بیایند و درآن عضو شوند، این مسئله به هیچ وجه باعث کاهش درآمد من نخواهد شد بلکه بطور غیر مستقیم باعث افزایش من هم خواهد شد چون آن سایتها با افزایش اعضایشان درآمد بیشتری خواهند داشت و میتوانند پورسانت بیشتری به اعضاء شان پرداخت کنند که شامل من هم خواهد شد . امیدوارم که همه ایرانیان موفق باشند .

۱ نظر:

  1. سلام
    من در کلیک ایران عضو شدم.. آیا هنوز هم پرداختی داره و مطمئن هست؟؟؟؟
    من می خوام شروع کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
    این آیدی من در یاهو هست لطفا اد کنید.سوال داشتم.
    ایمیلم رو هم میزارم.
    ممنون

    ID: mahsa.afzali@yahoo.com
    E-mail: mahsa.afzaly@gmail.com

    پاسخحذف