۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

راز های موفقیت

در این دنیای بزرگ ، اکثر مردم بدنبال هدفی هستند . هر کسی برای خودش راهی را انتخاب میکند و با امیدهای فراوان پای در این راه میگذارد . هدف هرکس هر چه که باشد در آخر آن هدف بدنبال یک پاسخ برای راهی که انتخاب کرده است ، میگردد و آن چیزی نیست جز " موفقیت " .در اینکه تمام مردم دنیا بدنبال موفقیت در هدفشان هستند شکی نیست ، اما آیا با راهی که انتخاب میکنند ، به موفقیت میرسند ؟
من خودم به شخصه راه های زیادی را تا بحال انتخاب کرده ام و در اکثر آنها شکست خورده ام ولی همیشه سعی میکنم تا نا امید نشوم و از شکستهایم درس بگیرم . البته خیلی سخت است و خیلی از مواقع حتی دچار سرخوردگی هم میشوم و با ادامه میدهم چون چاره دیگری نیست ، پس بهتر است که انسان امیدش را از دست ندهد و به تلاش خود ادامه دهد و به این امید باشد که بالاخره موفق خواهد شد .
یکی از چیزهایی که انسان را امیدوارتر به موفقیت میکند دانستن زندگی نامه افراد موفق است . چون با دانستن راه هایی که انها رفته اند و سختی هایی که برای موفقیت کشیده اند ، هر فردی را برای رسیدن به هدفش امیدوارتر میکند . بطور مثال برای خودم ، زمانی که میخواستم شروع به کسب درآمد از اینترنت کنم ، در اوایل کار امید چندانی که بتوان از این راه پوا در آرود ، نداشتم و ناگهان مطلبی را در روزنامه همشهری راجع به 5 بلاگ برتر و درآمدهای حاصله از آنها برای صاحبان شان را خواندم به انجام این کار امیدوار شدم . در حین انجام کار به بلاگ شخصی که بطور کامل در این مورد توضیح داده بود و راهنمایی های بسیار مفیدی برای بلاگرها داشت برخوردم . حالا پس از گذشت تقریباً 3 سال از شرع به اینکار میبینم که پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ام . هرچند به علت ایرانی بودن و تحریمهایی که علیه کشورمان وجود دارد نمیتوانیم از خارج از ایران درآمد داشته باشیم ولی در ایران هم بلاگ نویس های خوبی را دیده ام که درآمد های مناسبی از این راه برای خود کسب میکنند . اما نکته مهم در مورد تمام این مسایل یک چیز است و آن هم امید و پشتکار داشتن است . هرکسی که این دو عامل را در هر کاری داشته باشد مطمئناً موفق خواهد شد .
چندی قبل فیلمی با عنوان " راز " از شبکه 4 پخش شد که بسیار عالی بود و کمک بسیار شایانی در پیشرفت من داشت . مطمئن هستم هرکسی که این فیلم را دیده باشد با من هم عقیده است . البته کسانی هم که این فیلم را ندیده اند میتوانند با کلیک بر روی بنر زیر این فیلم را تهیه کنند و آنرا ببینند ، در این فیلم به مسایل جالبی که در پیشرفت انسان برای رسیدن به هدفش کمک میکند ، میپردازند . یعنی فاکتورهایی که به شما کمک خواهد کرد تا امید و پشتکار بیشتری در کارتان داشته باشید . امیدوارم تمام مردم دنیا به آنچه که میخواهند برسند و در کارهایشان موفق باشند .




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر