۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

راههای درآمد زایی از بلاگ

دلم نمیخواست تو این بلاگ راجع به این موضوع پستی بزارم ولی با یک جستجو در اینترنت اونم به زبان فارسی دیدم که واقعاً اطلاعات درست و مناسبی برای کسایی که میخوان از این راه پول در بیارن نیست . من به غیر از این بلاگ 4 بلاگ دیگه هم دارم که از اونها پول در میارم ( البته بهتره بگم در میاوردم ) از وقتی که تحریمها علیه کشورمون بیشتر شده ، کسب درآمد از اینترنت برای ما ایرانیهای مقیم ایران بسیار سخت تر شده بطوریکه درآمد من در سال 2007 که تازه این کار رو شروع کرده بودم تقریباً 300 دلار شده بود و در سال 2008 این رقم به حدود 18000 دلار رسید ولی از اول سال 2009 تا الان با احتساب اینکه بهترین بلاگم رو شرکت NireBlog پاک کرد اونم بدون اطلاع قبلی تا حالا تقریباً 50 دلار درآمد داشتم . همونطور که میبینین یک افت فاحش و بد ( خیلی بد ) واسم پیش اومده . به هر حال تصمیم گرفتم که برای همه که واقعاً دوست دارن بدونن قضیه چیه روشهای مناسبی رو که میشه باهاشون از اینترنت پول در آورد رو توضیح بدم :
1. PTC پرداخت به ازای کلیک :
این روش متداولترین و ساده ترین روش برای پول در آوردن از اینترنت که تقریباً به هیچ دانشی نیاز نداره فقط باید بلد باشین که به اینترنت وصل بشین همین . با عضویت تو سایتهایی که با این روش پول میدن شما با کلیک کردن بر روی بنر های تبلیغاتی که او سایت در اختیارتون میزاره حالا چه بوسیله ایمیل یا چه تو خود سایت یه مبلغ پول یه اکانت شما اضافه میشه که البته این مبلغ اصلاً زیاد نیست و در حد صدم یا بهترین حالت دهم دلار یعنی بین 0.01 تا 0.1 دلار یعنی در بهترین حالت با حساب 100 کلیک شما تازه 1 سنت درآمد خواهید داشت و سایتهایی که بیشتر از این مبلغ رو به شما پیشنهاد بدن شک نکنید که دروغ میگن .
2. PTP پرداخت بابت نشان دادن صفحه تبلیغاتی :
در این روش شما به ازای هر هزار بار نمایش آدرس PTP شخصی خودتون که بر اساس ID شما تعریف میشه مبلغی به حساب اکانتتون واریز میشه . تا حالا من مبلغی بالا تر از 2 دلار ندیدم تازه اونهایی هم که میگن 2 دلار یا دروغ میگن و در آخر کار پولتون رو میخورن یا اینکه شرایط خاصی مثل اینکه ویزیتور PTP شما حتماً باید از آمریکا ، انگلستان یا کانادا باشه رو براتون میزارن . اکثر سایتهایی که با روش اول کار میکنن این روش رو هم ساپورت میکنن یعنی یه کمک برای کسب درآمد بیشتر .
3. بلاگ نویسی :
این روش جزء بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت ، یعنی اینکه شخصی که میخواد راجع به موضوعی ( مثل خدمات شرکتش یا محصولاتش ) تبلیغ کنه ، به شما پول میده تا راجع به اون بنویسین و کلمات خاصی رو بعنوان مشخصه به اون سایت لینک کنید . این روش جزء بهترین راه حلها برای تبلیغات سالمه چون شما موظف نیستین که دروغ بنویسین و میتونین حتی نقاط ضعف اون محصول رو هم شرح بدین . البته نا حالا این روش رو من تو ایران ندیدم ولی شرکتهای خارجی خوبی هستن که پول خوبی هم در این مورد میپردازند و اگر شما یک بلاگر حرفه ای باشین رو استخدام میکنن و حتی حقوق ثابت و پورسانت هم براتون در نظر میگیرن ، من بلاگر هایی رو میشناسم که حتی تا ماهی 30000 دلار هم حقوق میگیرن و اینکار بعنوان حرفه اصلیشون به حساب میاد.
4. بازاریابی آنلاین :
این روش هم روش خوبی برای کسب درآمد از اینترنت ولی در این زمینه هم تا حالا شرکت مناسبی رو در ایران ندیدم و نمیشناسم . در این روش شما با عضویت در یک سایت که منبع به حساب میاد میتونین از طریق اکانتتون برای بعضی از شرکتهای دیگه بازاریابی کنین حالا این بازاریابی یا در مورد فروش محصولات یا ارائه خدمات . درآمد این روش هم بسته به فعالیت خودتون بد نیست و برای او اشخاصی که وقت بزارن درآمد خوبی به همراه داره . من خودم تا حالا از این روش درآمدی نداشتم .
5. تبلیغات آنلاین :
اگر شما یک بلاگ یا سایت با ترافیک و رتبه بالایی دارین این بهترین راه حل برای کسب درآمد از اینترنت . در ایران در این زمینه هم شرکت معتبری تا حالا پیدا نکردم . تو این روش شما با عضویت در یک سایت تبلیغاتی و گرفت کد HTML یا JAVA و نصب اون در بلاگ یا سایتتون میتونین با فروش او فضا ها درآمد کسب کنید . این روش روش راحتی به حساب میاد و بعضی از شرکتها مثل AdJungle به شما این اجازه رو میده که حتی به صورت مستقیم تبلیغات بگیرین و تمام پولش رو بزارین تو جیب خودتون اما اگر اونها تبلیغات رو بگیرن از مبلغی که برای فروش در نظر گفتین 70% رو به شما میدن و 30 % رو خودشون بر میدارن .

روشهای دیگه ای هم هستن ولی من تجربه ای در اون زمینه ها ندارم . اگر شما دارین خوشحال میشم به من هم بگین .
*** مشکل بزرگ ***
بزرگترین مشکل در این مورد ( یعنی کار کردن از طریق اینترنت ) اینه که خوب شما پول درآوردین حالا چه جوری بیارینش ایران !!!!!!!!!!! هیچ راهی وجود نداره . من تو شرکتهای مالی زیادی عضو بودم و بعد از هر تحریم یکیشون بهم گفت " شرمنده ما دیگه به ایرانیها سرویس نمیدیم . زودتر اکانتتون رو ببندین یا خودمون با اردنگی میندازیمتون بیرون " شرکتهایی که شما میتونین از طرق بالا پولتون رو بگیرین محدودن مثل PayPal که آمریکایی و فقط در یکسری شرایط استثنایی برای ایرانیها اکانت باز میکنه ولی هیچ سرویسی بجز نگهداری پول به ماها نمیده و میمونن شرکتهایی با چک پرداخت میکنن و اونها هم تعدادشون کمه و شانس بیارین که ازتون فرم مالیاتی نخوان چون اون رو باید صفارت آمریکا براتون صادر کنه که تو ایران نداریم .
و اندر احوال ما حالا حالا ه باید بدوییم تا به یه کشور پیشرفته تبدیل بشیم .
راههای کسب درآمد آسان ، کسب درآمد آسان از اینترنت ، راه های کسب درآمد از بلاگ ، راههای کسب درآمد از بلاگ نویسی ، روشهای افزایش ترافیک ، کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی و کسب درآمد از اینترنت ، پول درآوردن از اینترنت ، پول درآوردن از بلاگ نویسی ، کلماتت کلیدی برای پول درآوردن ، روشهای افزایش درآمد از بلاگ ، روشهای کسب درآمد از اینترنت ، ترافیک و پول درآوردن ، یک شبه پول دار شدن ، پولدار شدن ، پول زیاد درآرودن ، سرمایه گذاری کردن ، سرمایه گذاری کردن در اینترنت ، پول درآوردن از بلاگ نویسی ، کلمات کلیدی و بلاگ نویسی ، تبادل لینک ، تبادل لینک برای پول درآوردن از اینترنت .

۱۱ نظر:

  1. وبلاگ بسيار زيبايي داري
    موفق باشي

    پاسخحذف
  2. ممنونم امیدوارم مطالبش هم مفید باشه

    پاسخحذف
  3. میشه شمارتو داشته باشم یه کار خصوصی دارم اگه ممکنه شماره همراتو

    پاسخحذف
  4. bazhideh@yahoo.comاز طرف همون ناشناس اگه نخواستی شمارتو بدی یه سری به من بزن این یه دعوته.دعوت به کار

    پاسخحذف
  5. از طریق ایمیل جوابتون رو دادم منتظر تماستون هستم

    پاسخحذف
  6. سلام .یعنی در کل بی خیال درامد اینترنتی در ایران

    پاسخحذف
  7. دقیقاً بله البته از سایتهای خارجی ، ولی سایتهای معتبر ایرانی هم هستند که پرداختی هم دارند اما مشکلاتشون هم زیاده ، بطور مثال سایت کلیک ایران به من بیشتر از 120000 تومان پرداختی داشته اما حالا سایتشون فیلتر شده که اصلاً منطقی نیست و میبینید که با این همه قوانین مسخره و دست و پا گسر و تحریمهای بین المللی نمیشه توقع داشت که بشه از این راه درآمد خوبی داشت

    پاسخحذف
  8. دوست عزيز سلام
    بايد بگويم كه شما انسان را نا اميد ميكنيد .
    بدون ترديد راههاي زيادي براي تجارت اينترنتي وجود دارد.
    البته بايد تمام گزينه ها را ازمود .من فكر ميكنم كه تصور بولدار شدن آنهم بدون تلاش بسيار توقع زيادي است .
    با تشكر.

    پاسخحذف
  9. آزموده را آزمودن خطاست .
    خوبه که آدم تلاش کنه و البته برای هر کاری باید تلاش کرد ، من هم نگفتم که همه چیز رو بلدم یا همه راه ها رو امتحان کردم ، کسانی رو میشناسم که درایران از اینترنت درآمد خوبی دارند پس شدنی اما با تلاش ولی در ایران تجارت الکترونیک به خاطر نبود امکانات سخته

    پاسخحذف
  10. شما میتوانید برای انتقال پول خود به ایران از وبلاگ من دیدن نمایید: money4iran.wordpress.com

    پاسخحذف
  11. نظر شما دوست ناشناس را منتشر کردم ولی این انتشار به معنی تایید کار یا وبلاگ شما نیست و در ضمن در هیچ کجای وبلاگتان من لینکی به سایت معرفی شده ندیدم . این انتشار فقط برای این است که شاید واقعاً راه حلی وجود داشته باشد

    پاسخحذف