۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

یک شبه پول دار شوید ؟!؟

فکر کنم تا حالا خیلی از شما اینگونه شعارها یا " یک شبه میلیونر شوید " ، " راه های کسب درآمد آسان " ، " بدون سرمایه گذاری پولدار شوید " ، " به راحتی پول دار شوید " ، " در آمد زیاد بدون سرمایه گذاری " ، " راه های پول دار شدن از اینترنت " ، " راه های کسب درآمد زیاد بدون نیاز به سرمایه گذاری " ، " را های کسب درآمد ماهیانه 100 میلیون تومان " و غیره . البته در اینکه خیلی از مردم در سراسر دنیا بدنبال پول دار شدن از راه های راحت هستند شکی نیست ، اما با یک مقدار تفکر میتوتن متوجه شد که تمام این شعار ها دروغند . بله از طریق اینترنت میتوان درآمد داشت ولی نه به آن اندازه که در مدت کوتاهی ثروت مند شوید . من زندگینامه خیلی از کسانی که از طریق اینترنت موفق به کسب درآمد زیاد شده اند را خوانده ام . اکثر آنها در اول کارشنا هیچ درآمدی نداشته اند ولی با پشت کار و تلاش زیاد توانستند که موفق شوند . اگر کسی فکر میکند که بدون سرمایه گذاری میتواند ثروت مند شود یا خیلی با هوش و با استعداد است و یا خیلی احمق . در کشور خودمان بله خیلی ها از طریق گران شدن ناگهانی زمین و یا خیلی از اقلام دیگر یک شبه میلیاردر شدند ولی از بین آنها تعدا کمی توانستند تا ثروتشان را نگه داشته و یا افزایش دهند چون هر چیزی که ناگهانی بدست آید ناگهانی هم از بین میرود . دلیل اینکه این پست را نوشته ام اینست که وقتی بدنبال راه های کسب درآمد از اینترنت به فارسی سرچ کردم دیدم که خیلی از سایتها از اینگونه شعار ها برای فریب افراد استفاده میکنند تا آنها را به سمت خود بکشانند و از وقت آنها برای کسب درآمد بیشتر برای خودشان استفاده کنند و یا اینکه خودشان هم فریب یک همچنین شعار هایی را خورده اند . اگر شما یک بلاگ نویس هستید بدانید که برای درآمد زا کردن بلاگ خودتان باید ، یک بلاگ فعال و خوب داشته باشید تا بازدید کننده های شما از آن استفاده ببرند تا مطمئن باشید که میتوانید روی بازدید مجدد آنها حساب کنید . این یعنی سرمایه گذاری شما برای کسب درآمد از بلاگتان . اما اگر شما یک وبمستر هستید و میخواهید که از وبسایتتان درآمد داشته باشید نیز باید سعی کنید تا سرویس مناسب ، تبلیغات خوب ، اطلاع رسانی دقیق ، پاسخگویی سریع و دیگر فاکتورهای لازمه برای داشتن یک وبسایت خوب را برای بازدید کننده هایتان مهیا کنید . یک تجربه شخصی ام را برای وبمستر ها بیان میکنم :
بعد از اینکه در سایت AlertPay که یک سایت مالی کانادایی است عضو شدم برای اینکه از شرایط احراز هویت حسابم مطلع شوم ( چون به ما ایرانیها خیلی سخت سرویس میدادند و الان دیگر سرویس نمیدهند ) از طریق سرویس Contact سایت با آنها تماس گرفتم . ساعت تقریباً 11 به وقت تهران بود و ساعت1/30 به وقت تهران جوابم را دادند . جواب توسط یک شخص حقیقی فرستاده شده بود آن هم در ساعت 1/30 شب به وقت کانادا !!!!! اما حالا با یک سایت ایرانی آن هم سایت بانک سامان مقایسه کنیم . ماه ها قبل یک سایتی با عنوان اینکه با بانک سامان قرارداد بسته تا به حسابهای PayPal سرویس بدهد به ایرانیها پیام فرستاد . من با اطلاع از اینکه سایت PayPal به هیچ وجه به ایران سرویس نمیدهد ( چون یک سایت مالی آمریکایی است ) با روابط عمومی بانک سامان تماس گرفتم تا ببینم که آیا این قضیه صحت دارد یا خیر !!! اما جواب من بعد از 6 روز داده شد . حالا مقایسه کنید کدام سایت را بعنوان سرویس دهنده مالی خود انتخاب میکنید . AlertPay یا بانک سامان .
در دنیای اینترنت راه های مختلفی برای کلاه برداری وجود دارد ، اما این نکته را هیچگاه فراموش نکنید که در دنیا هیچ کسی بابت کار مفت ، پول گزاف نمیدهد . پس اگر ایمیلی دریافت کردید که به شما گفت برنده میلیونها دلار شده اید آنهم در قرعه کشی ، شک نکنید که کلاه برداری است ، چون با یک مقدار تفکر متوجه میشوید که شما اصلاً در هیچ قرعه کشی شرکت نکرده بودید که بخواهید برنده آن باشید . مطمئن ترین لاتاری در دنیا سوییس لوتو است که برای شرکت در آن شما مجبور به خرید بلیط بخت آزمایی هستید . پس مطمئن باشید کسی نمیاید در خانه تان را بزند و یک گونی پر از اسکناس را مفتی به شما تقدیم کند .
با یک نگاه به بلاگ من میتوانید ببینید که از 4 شرکت ایرانی تبلیغات در آن است . هنوز هیچکدام آنها به من پرداختی نداشته اند ، پس چرا باید آنها را به کسان دیگر معرفی کنم ؟ اما در اینترنت خیلی از کسانی هستند که تا عضو سایتی میشوند که وعده پرداخت میدهد ، آنرا سریعاً به دیگران پیشنهاد میکنند آنهم با آب و تاب فراوان . پس بیاید یک مقدار با هم رو راست باشیم و سعی نکنیم همدیگر را فریب دهیم . بیایید با راستگویی با هم و در کنار هم در این دنیای مجازی کسب درآمد کنیم . مطمئن باشید که پول در اینترنت آنقدر زیاد است که حتی تصورش را هم نمیشود کرد و هرکسی میتواند به اندازه تلاش خود از آن بهره مند شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر