۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

تبلیغات آنلاین

در دنیای اینترنت کسانی که می خواهند تجارت موفقی داشته باشند ، حتماً باید از تبلیغات اینترنتی استفاده کنند . روشهای مختلفی برای اجرای تبلیغات آنلاین وجود دارد که به توضیح چند روش از آنها میپردازم :
1- روش کلیکی : این روش جزء محبوب ترین روشها بین شرکتهایی است که میخواهند تبلیغات آنها بر روی اینترنت انجام شود . حسن این روش در اینست که تبلیغ کننده به ازای مبلغی که برای تعداد کلیک ها ( یا بازدید کننده ها ) میپردازد ، تقریباً بازدید کننده خواهد داشت . نقطه ضعف این روش در اینست که بازدید کننده هایی که می آیند برای دیدن تجارت شما نیامنده اند و فقط برای کسب درآمد یا کنجکاوی آمده اند ولی اگر کلمه کلیدی مناسبی برای کلیک انتخاب شود این بازدید مثمر ثمر خواهد بود چون قدرت نفوذ سایت شما را در اینترنت بالا خواهد برد .
2 - نمایش تبلیغات به ازای تعداد مشخص ( CPM ) : این روش هم روش مناسبی است در این روش تبلیغ کننده برای تعداد مشخصی نمایش تبلیغش مبلغی پرداخت میکند حسن این روش نسبت به روش قبلی هزینه بسیار کمتر آن است اما احتمال اینکه بر روی بنر شما کلیکی شود کمتر است .
3 - ایمیل های تبلیغاتی : این روش در بین کسانی که ایمیل را دریافت میکنند خوشایند نیست و احتمال اینکه ایمیل را حتی باز تکرده پاک کنند بسیار زیاد است ، اما اگر هزینه آن پایین باشد بعنوان راهی برای تبلیغ میشود روش آن حساب کرد .
4 - بلاگ نویسی : این روش یکی از بهترین انواع راه های تبلیغات آنلاین است . زیرا هم نسبت به تبلیغ کلیکی ارزانتر است ، هم این که به سایت شما بصورت مستقیم لینک بک میشود ، در افزایش رنکینگ سایت شما تاثیر مثبتی دارد و اینکه تبلیغ شما تا مدت زیادی بر روی اینترنت باقی میماند . شرکت های بزرگ بلاگ نویسان حرفه ای را برای انجام اینکار استخدام میکنند و البته حقوق مناسبی هم میپردازند . بعضی از شرکتها هم بعنوان اسپانسر با بلاگ نویسان قرار داد می بندند و از بلاگ آنها بعنوان محل تبلیغ برای خودشان استفاده میکنند .
البته روشهای دیگری هم موجود تسن ولی اکثر آنها یا کارا نیستند یا ابتکاری هستند که در حال حاضر مجالی برای توضیح در مورد آنها نیست . کسانی که واقعاً مایل به موفقیت در تجارت الکترونیک و دنیای اینترنت هستند ، میبایست فکری اساسی در مورد تبلیغات نیز داشته باشند چون بدون تبلیغات در دنیای مجازی اینترنت که در هر موضوعی تعداد بسیار زیادی سایت وجود دارد و رقابت بسیار شدید است ، بدون تبلیغات یعنی از بین رفتن تجارت . پس میبایست با اندیشه ای مناسب برای اینکار برنامه ریزی صحیحی صورت گیرد تا بتوانید شانس موفقیت خود را بالا ببرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر