۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

چرا درآمد آنلاین ؟

شاید خیلی ها به این مسیله فکر کنند که چرا کارکردن آنلاین روز به روز افزایش پیدا می کند . البته من در این پست نظر شخصی خودم را بیان میکنم که ممکن است دلیل قطعی نباشد . به نظر من دلیل افزایش گرایش مردم به این نحوه کار کردن یعنی کار در منزل به صورت آنلاین این است که ، اکثراً ( مثل خودم ) زیاد تحمل برخوردهای اجتماعی را ندارند ، البته این را بعنوان نشانه اوتیسم در نظر نگیرید . یک مثال را برایتان میزنم . امروز 27 تیرماه 1388 ، ( من دفتر پیام همشهری یا همان نیازمندی های همشهری دارم ) یکی از مشتریان دفتر با من تماس گرفت با توپ پر که آگهی من چاپ نشده است . پس از بررسی دیدم که آگهی مذکور چاپ شده و به مشتری گفتم که در صفحه 83 ستون دوم آگهی شما چاپ شده است . بعد از 5 دقیقه دوباره با من تماس گرفت و با کلی بد و بیراه بار من کردن گفت که آگهی اش چاپ نشده و من هم دوباره برایش توضیح دادم که در کجا چاپ شده است ، و بعد به من گفت روزنامه که اصلاً ستون دوم ندارد و گوشی را به یکی از همکارانش داد و از آنطرف خط پشت سر هم به من توهین میکرد ، همکار گرامی این شخص هم نمی فهمید که فرق سطر و ستون در چیست به هر حال هر جوری بود بهشون فهموندم که آگهی شان کجاست و بالاخره پیداش کردند و در آخر گفتند " اااااااا اینجا بود چه جالب " من گفتم" همین ، هر چی دلتون خواست بار من کردین اون هم فقط واسه 9500 تومان که ازش 200 تومان برای من سود داره ؟" این یکی از دلایلی است که من کار کردن آنلاین را به کار در دفتر شخصی ام ترجیح میدهم . در دنیای مجازی البته کار کردن تا حدودی سخت تر است چون کلاه برداری بیشتر است و جلب اعتماد سخت تر . در ضمن مجبور هم نیستم که در ترافیک تهران از تهرانپارس تا کریمخان بروم . از اول امسال تا امروز درآمد من از ماهی 900 تا 1 میلیون تومان به 200 تا 400 هزارتومان رسیده است ، پس با یک حساب سر انگشتی میتوان متوجه شد که هر چقدر هزینه هایم را کم کنم در شرایط کنونی به نفع من است . یکی دیگر از دلایل من اینست که در دنیای مجازی افراد بیشتری را میتوان بعنوان مشتری جلب کرد . در ضمن راه های بیشتری برای کسب درآمد در اینترنت وجود دارد . در این دنیای مجازی ( اگر کشورمان در تحریم نبود ) میتوانستیم از طریق بلاگ نویسی و کارهای اینترنتی با خارج از کشور درآمد های خوبی داشته باشیم ولی در ایران این کار سخت تر است اما امکان پذیر .
در هر صورت من به شخصه کار در منزل خودم را به کار کردن در دفترم ترجیح میدهم ، چون در اینجا احساس آرامش و امنیت بیشتری میکنم . درضمن من از بلاگ نویسی لذت میبرم و تا حالا هم درآمد قابل توجهی از بلاگ نویسی داشته ام . به هر حال همه میتوانند از راه های مختلفی در اینترنت درآمد داشته باشند . هر کس به هر نحوی که دوست دارد . البته مراقب کلاهبرداران اینترنتی
هم باید باشید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر