۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

زود قضاوت نکنیم

ما ایرانیها در عجول بودن برای اینکه بتونیم خودمون رو از بین ببریم ( اونهم به هر نحوی ) در دنیا باید اول باشیم ( چون رتبه اول فقط در کارهای ضعیف و بد برای ماست ) . حتی در ضرب المثل هایی که بکار میبریم هم این مسئله بچشم میخوره مثل " تا تو بگی ف ما رفتیم فرحزاد " بابا شاید طرف مقابلتون بخواد بگه فندق یا فندک یا فیروزآباد یا فیروزکوه یا ... هزار تا چیزدیگه . چرا تا هنوز از اینکه کسی چی میخواد بگه یا اینکه منظورش از کاری کرده چیه در موردش قضاوت میکنیم ؟ ( خودم هم شاملش میشم ) بنده به شخصه خیلی دارم تمرین میکنم تا بتونم این اخلاق بدم رو اصلاح کنم ، خیلی هم سخته ولی باید انجامش بدم . ما ایرانیها در نداشتن گوش شنوا هم در دنیا اول هستیم و هیچ وقت نه درست گوش میکنیم و نه درست درس میگیریم . من تو دبیرستان تو یک کلاس 36 نفری درس میخوندم و تو کلاس ما فقط 3 یا 4 نفر بودن که درست به حرفهای معلم گوش میدادن ، این قضیه تو دانشگاه هم همینجور بود ، حالا که 30 سالم هم شده همیجوره . خیلی راحت میشه نتیجه گرفت که حداقل 90 درصد ما ایرانیها همجوری هستیم و هیچ وقت سعی نمیکنیم که درست گوش کنیم و درس بگیریم ، اگر هم کسی ما رو نصیحت کنه میگیم که باز رفته بالا منبر و داره موعضه میکنه ( امیدوارم املاء درست باشه ) . خودم رو مثال میزنم ، اگر تجربه الان رو 10 سال پیش داشتم و به حرفهای افرادی که از من با تجربه تر بودن گوش میدادم ، الان هم یک آدم ثروت مند بودم و هم اینکه از جایگاه بهتری برخوردار میشدم .
هنر " حرف زدن " و " حرف شنیدن " واقعاً مهمه ، 4 سال پیش من با یک شرکتی کار میکردم و چون آبمون تو یه جوب نمیرفت همکاریمون بهم خورد ، حالا بعد از 4 سال از بد روزگار مجبورم که با اون شرکت کار کنم . تو این 4 سال روی این دو تا هنر خیلی کار کردم و چند وقت پیش هم یه کتاب خوندم که واقعاً روم تاثیر جالبی داشته ، آخه من زیاد اهل مطالعه نیستم و اینکه میگفتن که کتاب رو آدم تاثیر میزاره هم زیاد قبول نداشتم ، ولی اون کتابه داشت !!! اسمش هم این بود " پنیر من را کی جابجا کرده ؟ " . حالا که دارم با اون شرکت کار میکنم و با همون افراد ، هیچ مشکلی ندارم ، چون یاد گرفتم که چجوری با حرف زدن مشکلم رو حل کنم ، قبلاً خیلی زود از کوره در میرفتم ولی الان نه و تقریباً 1 سالی میشه که مثل قبل عصبانی نشدم . امیدوارم که یه روزی برسه که ما هم ملت صبوری بشیم .
راههای کسب درآمد آسان ، کسب درآمد آسان از اینترنت ، راه های کسب درآمد از بلاگ ، راههای کسب درآمد از بلاگ نویسی ، روشهای افزایش ترافیک ، کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی و کسب درآمد از اینترنت ، پول درآوردن از اینترنت ، پول درآوردن از بلاگ نویسی ، کلماتت کلیدی برای پول درآوردن ، روشهای افزایش درآمد از بلاگ ، روشهای کسب درآمد از اینترنت ، ترافیک و پول درآوردن ، یک شبه پول دار شدن ، پولدار شدن ، پول زیاد درآرودن ، سرمایه گذاری کردن ، سرمایه گذاری کردن در اینترنت ، پول درآوردن از بلاگ نویسی ، کلمات کلیدی و بلاگ نویسی ، تبادل لینک ، تبادل لینک برای پول درآوردن از اینترنت .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر