۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

یک کار جانبی

وقتی تعداد بازدیدهایی که از بلاگم شده بود را میدیدم و کلماتی که با آنها بازدید کننده های به این بلاگ آمده اند را دیدم ، تصمیم گرفتم که در باره کار در منزل که بیشترین تعداد سرچ و لینک بک به بلاگم را داشته است بنویسم . اینطور که به نظر می آید تعداد نفراتی که بدنبال راه حلی برای داشتن درآمدی جانبی از اینترنت هستند ، کم هم نیست . من برای این دوستان عزیز یک پیشنهاد دارم و آن هم بلاگ نویسی است . هر کسی میتواند اینکار را انجام دهد ، فقط در انتخاب موضوع آن باید دقت کنید و راجع به موضوعی که توانایی اش را دارید بنویسید ، درست است که بعضی از موضوعات بسیار پر بازدید هستند اما مطمین باشید که اگر بلاگتان فعال باشد میتوانید به راحتی تعداد بازدید کننده مناسبی را به بلاگتان بکشید و در قبال آن درآمدی هم داشته باشید ( البته برای اوایل کار این مبلغ اصلاً قابل توجه نیست ) .
به یاد داشته باشید که " از هر دست که بدید از همان دست هم میگیرید " . تعداد کسانی که برای بازدید به بلاگهای مختلفی سر میزنند ، نمیدانند که با هر کلیک ( فقط یک بار ) باعث میشوند که صاحب بلاگ درآمدی داشته باشد ، اما تعداد کسانی که به این موضوع عمل میکنند بسیار کم است چون میترسند که وقت عزیزشان از بین برود ، مثل پشت چراغ قرمز ایستادنمان . مثل اینکه در فرهنگ ما و زندگی مان ، ما ایرانیها فقط لنگ 5 یا 10 ثانیه هستیم تا بتوانیم موفق شویم یا پول بیشتری در بیاریم ، اما نمیدانم که چرا اکثراً لنگ پولیم . به هر حال کسانی که میخواهند از این راه درآمدی کسب کنند بهتر است بدانند که کسان زیادی هم مثل آنها میخواهند از این راه درآمد داشته باشند . پس هر وقت به بلاگی سر زدید ( به غیر بلاگهایی که در میهن بلاگ و بلاگفا هستند ) برروی تبلیغات آن بلاگ کافیست که فقط یکبار کلیک کنید ، چون مطمئناً بقیه هم برای شما انجام خواهند داد .
در بالا گفتم به غیر بلاگهای سرویس بلاگفا و میهن بلاگ و امثال هم چون تبلیغات موجود در آنها بیشتر از طرف سرویس دهنده است و برای نویسنده بلاگ سودی ندارد . سعی کنید از سرویسهایی استفاده کنید که سرویس دهنده بر روی بلاگ شما تبلیغات نمایش ندهد . من سرویس بلاگرگوگل را پیشنهاد میکنم چون از همه بهتر است . برای اینکه بتوانید تبلیغات مناسب بر بلاگتان بگذارید بهتر است به سایت کلیک ایران بروید و در آن عضو شوید ، چون این سایت معتبر است و پرداختی هم دارد . برای تمامی دوستانی که میخواهند از این راه درآمد داشته باشند ، آرزوی موفقیت دارم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر