۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

کلمات کلیدی - افزایش ترافیک

وقتی نحوه ورود افراد را به بلاگم میدیم ، متوجه شدم که افراد زیادی با سرچ کردن " کلمات کلیدی " و یا " راه های افزایش ترافیک "
وارد بلاگم شده اند . برای این دسته از دوستان که بدنبال افزایش ترافیک بلاگشان هستن رابطه این دو کلمه را توضیح میدهم .
در باره ترافیک قبلاً توضیح داده ام و اینکه چگونه میتوان با استفاده از کلمات کلیدی این مقوله را افزایش داد ، اما باز در این پست این دو مسئله را توضیح میدهم .
کلمات کلیدی به کلماتی میگویند در ماشینهای سرچ بیشترین استفاده از آنها شده است تا به موضوع خاصی برسند . اگر شما یک بلگ نویس هستید و درباره فیلم و موسیقی می نویسید ، اگر در بلاگتان راجع به مایکل جکسون بنویسید ، احتمال اینکه در هنگام سرچ در صفحه اول قرار گیرید بسیار کم است ، البته ترفند هایی برای اینکار وجود دارد که بعداً در مورد آنها صحبت خواهم کرد . اما اگر میخواهید که در صفحه اول قرار گیرید میبایست که در پستی که برای این مسئله در نظر گرفته اید و میخواهید بنویسید به کرات از این کلمه استفاده کنید . اگر از کلمه کلیدی به تعداد مناسب استفاده کنید مطمئن باشید که در صفحه اول قرار خواهید گرفت البته اگر تمام پستتان را هم به این کلمه کلیدی اختصاص دهید در صفحه اول قرار خواهید گرفت اما همانطور که قبلاً هم گفتم خیلی زود بلاگتان از صفحه اول محو خواهد شد چون بازدید کننده ها دیگر به آدرس شما نخواهند آمد . سعی کنید با استفاده از دستورات HTML در هنگام نظر گذاشتن در بلاگهی دیگر کلمات کلیدی را به آدرس دلخواهتان لینک کنید به این ترتیب باز هم لینک بکی که به بلاگ یا سایت شما میرسد با آن کلمه کلیدی خواهد بود . با استفاده از این روش شما میتوانید هم رنکینگ سایتتان را بالا ببرید و هم ترافیک آنرا .
برای کسانی که میخواهند از این راه درآمدی کسب کنند ، ترافیک بسیار مهم است . اگر توانستید بلاگتان را به صفحه اول گوگل برسانید ، میتوانید با فعال نگه داشتن آن همیشه در صفحه اول بمانید . فعال بودن یک بلاگ بسیار مهم است چون میتوانید بازدید کننده دائمی داشته باشید و اگر بلاگتان را بجایی برسانید که افراد زیادی در Feed Burner بلاگتان عضو شوند مطمئن باشید که میتوانید درآمد خوبی کسب کنید . البته چگونگی اینکار را در پستهای بعدی بیان خواهم کرد . دوستان عزیز اگر سوالی در مورد این پست دارند حتماً بپرسید تا آنجایی که بتوانم کمک خواهم کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر