۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

پولهای آسان - قسمت دوم

در این قسمت میخواهم به سایتهای کلاهبرداری قوی که زمانی بسیار مد بودند بپردازم چون مثل اینکه دوباره شروع به فعالیت کرده اند و چون مردم ( بخصوص هموطنهای عزیزم که در سادگی و دروغگویی بی رقیبند ) اطلاعات کافی نداشته و عاشق یک شبه پولدار شدن هستند سریعاً در این شرکتها سرمایه گذاری میکنند و آخرش هم ...
این شرکتها و سایتها که از دسته Investing Programs و یا شرکتهای سرمایه گذاری و معروف به HYIP هستند . معمولاً این شرکتها برنامه های مختلفی را برای جلب سرمایه ارائه میدهند که مثلاً شما میتوانید با حتی 1 دلار هم در این سایتها شروع بکار کنید . برنامه به این صورت است که شما به آنها پول میدهید و آنها در مدت زمانی ( که جدیداً وعده یک ساعت را هم دیده ام ) پول شما را با سود به شما بر میگردانند . کمترین درصدی که تا به امروز دیده ام 120 درصد برای یک روز بوده است و بیشترین 600 درصد برای یک ساعت . حال قضاوت را بعهده خودتان میگذارم ، به نظر شما این چگونه تجارتی است که میتواند با سرمایه شما در یک ساعت حداقل 600 درصد سود برگرداند ؟ مطمئناً تجارت آدم و یا قاچاق مواد مخدر هم اینگونه سود ندارد !!!!
زمانی که در سایتهایی مثل AlertPay , MoneyBookers , و یا PayPal عضو میشوید اولین هشداری که میدهند اینست که شما با اختیار خودتان میتوانید در این سایتها سرمایه گذاری کنید و این شرکتهای مالی هیچگونه مسئولیتی در قبال اینکه سرتان کلاه برود ندارند . حالا فکر کنم به معتبر بودن این سایتها بیشتر پی برده باشید . اگر باز هم شک دارید تجربه شخصی خودم را برایتان میگویم . من در MoneyBookers در حدود 25 دلار داشتم که به من پیغام زدن که دیگر به ایرانیها سرویس نخواهند داد و به من گفتند که هر چه سریعتر حسابم را صفر کنم و ... چون هزینه انتقال پول به ایران بصورت چک یا بانک به بانک چیزی در حدود 25 دلار بود قید آن پول را زدم ولی تصمیم گرفتم به این شک در مورد سایتهای HYIP پایان بدهم و آنها را امتحان کنم ، به هر حال من پولم را از دست میدادم پس برایم فرقی نداشت ، بعد از کمی سرچ کردن که بتوانم معتبرترین سایت را پیدا کردم و چون AlertPay حسابم را نبسته اند ، در ان سایت سرمایه گذاری عضو شدم و در طرحی که میگفت ظرف 3 روز 160 درصد بر میگرداند سرمایه گذاری کردم یعنی باید بعد از 3 روز به من 40 دلار بر میگرداند اما 2 روز بعد سایت " تعطیل شد " .
اگر در مورد سایتهای سرمایه گذاری سرچ کنید به سایتهای میرسید که در مورد سایتهای HYIP اطلاعات در اختیار شما میگذارند کخه یکی از این اطلاعات طول عمر سایت است ، من تا حالا ندیده ام که سایتهای سرمایه گذاری بیشتر از 15 روز عمر کنند و معمولاً قبل از این مدت زمان بسته میشوند .
حالا انتخاب با خودتان است ، اگر میخواهید پولتان را دور بریزید یا به راحتی اجازه دهید که سرتان را کلاه بگذارند من به شخصه حاضرم کارتان را راحت کنم و پولتان را برایتان دور بریزم . اگر مایلید که سرتان را کلاه بگذارند با من تماس بگیرید تا شماره حساب خدمتتان بدهم تا به راحتی پولتان را بخورم و یه آب هم روش البته مطمئن باشید که برای آینده تان و یا روح اقوام گرامیتان دعای خیر خواهم کرد . البته اگر حتماً برای اینکه سرتان کلاه برود باید " خرتان " کرد و یا با وعده های " احمقانه " گولتان زد ، با من تماس بگیرید چون به خاطر شغلی که دارم ( من مدیر یک شرکت تبلیغاتی هستم ) میتوانم به راحتی برایتان سخنرانی کنم . مودبانه " خرتان " کنم ، پس بشتباید و اگر هر کس یک هزار تومان در کار ( کلابرداری ) من سرمایه گذاری کند مطمئن باشد 100 برابر آنرا در یک دقیقه به او بر خواهم گرداند ( ویا 1000 برابر آنرا خداوند در بهشت به شما پاداش خواهد داد ) باور ندارید امتحان کنید . 1000 تومان که چیزی نیست ، فکر کنید اگر 1 میلیون تومان بدهید بعد از 2 دقیقه 300 میلیون تومان پول خواهید داشت و اگر 10 میلیون تومان سرمایه گذاری کنید بعد از 5 دقیقه ، 5 میلیارد تومان پول خواهید داشت و اگر میخواهید که بانک تاسیس کنید و به 40 میلیارد تومان پول نقد نیاز دارید کافیست که 100 میلیون تومان در طرح بنده برای مدت 4 دقیقه سرمایه گذاری کنید . پس بشتابید تا از قافله با هوشترین و موفقترین و زرنگترین افراد ( الاغها ) عقب نمانید . بشتابید .

۴ نظر:

  1. سلام دوست من
    وبلاگ قشنگي داري
    آيا به كسب درآمد از اينترنت اعتقاد نداري و يا راههاي زيادي رو امتحان كردي و به پول نرسيدي؟
    پس گوش كن
    ايندفعه وضع يكم تغيير كرده.
    اصلا لازم نيست روي تبليغات كليك كني و يا اينكه زيرمجموعه بگيري و يا در سايتهاي گفته شده ثبت نام كني و در آخر هيچ پولي نگيري.
    اصلا نيازي به حساب بانكي خارج از كشور نداريد. و حساب داخلي كافيه
    اصلا به سايت يا ارگان ديگه اي وابسته نيستيد و درآمد شما فقط به كار خودتون مربوطه.
    ميتونيد در حالت آفلاين هم كسب درآمد داشته باشيد.
    ميتونيد درآمد ماهانه ثابت داشته باشيد و براي شروع با روزي 2 ساعت 500 هزار تومان حقوقتون ميشه.
    براي اطلاع بيشتر از اين محصول به وبلاگ من سر بزنيد
    wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

    در ضمن من روشهايي ابتكاري واسه كسب درآمد از اينترنت دارم كه واقعا جواب ميده و به دليل اينكه پخش نشده كاملا مطمئنه. دليل پخش نشدنش هم اينه كه همكارا دوست ندارن دست توي كارشون زياد بشه. ميتوني با ورود به وبلاگم روشهاي ذكر شده رو ببيني.

    ممنون ميشم اگه نظرتون رو در قسمت نظرات بگين.
    اگر هم مايل به تبادل لينك با من هستيد منو با نام
    $$دانلود نرم افزار كسب درآمد CN 3-پول-بسته درآمدزایی$$

    لينك كرده و در قسمت نظرات وبلاگم بگيد تا منم شما رو لينك كنم
    با تشكر
    يا علي

    پاسخحذف
  2. از دوستان عزیز که زحمت میکشند و نظراتشان را در بلاگ من میگذارند ممنونم . اگر به صورت ناشناس نظر میگذارید ، لطفاً اسمتان را هم در نظرتان بیان کنید . در باره نظر بالا بنده نظری ندارم ، نمیدانم این سایت مطمین است یا نه ولی چون این در بلاگ شما راجع به ایران مارکت سنتر دیدم و تا آنجایی که میدانم سایت معتبری است اما این دلیلی بر معتبر بودن بلاگ یا مطالب شما نخواهد بود . البته اعتبار بیانات شما به عهده خودتان است و کسانی که میخواهند از آن استفاده کنند

    پاسخحذف
  3. سلام. وبلاگتان خیلی خوب است. من برای سرمایه گذاری سرچ کردم و بهترین وبلاگ، وبلاگ شما بود. مخصوصاً وبسایت های سرمایه گذاری که من چند تا ایمیل فارسی هم گرفتم در این خصوص.
    من یه وبلاگ دارم به اسم تعاون و همکاریCooperators.persianblog.ir اگر مایل بودید لینکش کنیدمنم لینکتون می کنم!

    پاسخحذف
  4. ممنون از تعریفتون ، امیدوارم که بتونم باز هم مطالب مفید بنویسم . ولی واقعاً چیز مفیدی در مورد کسب درآمد از اینترنت در ایران پیدا نمیکنم . شرمنده

    پاسخحذف