۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

بچه دار شدن

تازگی ها نمیدونم چرا تعداد بازدید کننده هایی که بدنبال راه های بچه دار شدن هستند به بلاگ من هم سری میزنند ؟؟؟؟؟؟ بابا به خدا اینجا من چیزی را جع به اینگونه مسایل نمینویسم ، من فقط در یک پست در مورد رازهای بچه دار شدن و مشکلات و محاسنش نوشته بودم ، البته بهتر بگم فقط " نق زده بودم " و گلایه سر داده بودم . به نظر می آید که تعداد کسانی که در بچه دار شدن مشکل دارند روز به روز در حال افزایش است ، ایکاش میتوانستم کمکی کنم ولی نمیتوانم چون خودم هم گرفتار این مسیله هستم و اینکه دکتر هم نیستم ، البته دکتر ها هم که هر کدومش فقط چرندهای مختلفی میگویند و فقط هم دنبال پول هستن ، واقعاً این روزها اصلاً نمیشود به جامعه پزشکان محترم اعتماد کرد . مثل اینکه به یک بقال راحت تر میشود اعتماد کرد تا یک پزشک . سایتهای اینترنتی هم که همشون چرندن پس یک نصیحت ، " وقتی نمیشود به پزشکها اعتماد کرد ، چگونه میشود به سایتها و بلاگهایی که هیچگونه مرجع علمی ندارند اعتماد کرد ؟ " پس بهتر است کمی بیشتر دقت کنیم ، البته بر اساس تجربه شخصی ام بگویم ، سر منشاء تمام این مشکلات فشارهای روانی و استرس میباشد ، اگر 2 ماه استرس نداشته باشید ، آن موقع بچه دار هم میشوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر