۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

به دنبال ترافیک و درآمد

خیلی از بلاگ نویسان به خاطر اینکه در مورد چگونگی درآمد زایی بلاگ نویسی نمیدانند ، در این مورد کاری هم برای بلاگ خود نمیکنند . من خیلی از بلاگها را دیده ام که بازدید و ترافیک بسیار خوبی دارند ولی هیچ درآمدی از این راه ندارند . آیا بهتر نیست از این کار ( بلاگ نویسی ) برای خود درآمدی داشته باشید ؟ اما نکته جالب جایی است که کسانی هم هستند که به دنبال درآمد از این راه هستند ولی به خاطر نداشتن ترافیک خوب نمیتوانند درآمد مناسبی کسب کنند . بهترین روش برای بالابردن ترافیک در یک بلاگ استفاده مناسب از کلمات کلیدی است . همانطور هم که قبلاً به این مسئله اشاره کرده ام ، سعی کنید کلمات کلیدی مناسبی را در پست های خود استفاده کنید و سعی کنید حداقل هفته ای یک پست به بلاگتان اضافه کنید یعنی ماهی 4 پست را داشته باشید . به این کار زنده نگه داشتن بلاگ میگویند . با اینکار شما باعث میشوید که تعداد دفعاتی که سایتهای سرچ برای به روز کردن اطلاعاتشان به بلاگتان سرکشی میکنند را بیشتر کنید ، این کار باعث میشود که تعداد صفحات ذخیره شده در مورد کلمات کلیدی خاص بلاگ شما در آن سایتهای افزایش یابد که هم به پیج رنک شما کمک میکند و هم به برخورداری از ترافیک مفید . پس سعی کنید که همیشه بلاگتان زنده نگه دارید . البته اگر هم پستی در بلاگتان نگذارید ، معمولاً سرویسهای بلاگدهی ، بلاگ شما را حذف نخواهند کرد ، ولی ترافیکی هم نخواهید داشت .

۲ نظر:

  1. علیرضا
    شنبه 21 آذر ماه سال 1388 ساعت 10:21 AM
    معذرت میخواهم ، سوالی داشتم البته میدونم که جواب داده نمیشه اگر هم بشه فحش و لعنته اما برام خیلی جالبه شما ها نمایندگی جام جم آنلاین هستین ؟
    http://andarahvalema.blogspot.com/
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    فحش لعنت! این حرفا چیه ما هیچ وقت چنین جسارتی نسبت به شما نمیکنیم
    خیر ما نمایندگی هیچ یک از خبرگذاری ها نیستیم
    چون سایت اصلی ما کمی با مشکلات فنی مواجه شده فعلا امکان اتصال دامنه های inest.ir و inest.org به آن محیا نیست
    بنابراین تصمیم گرفتیم آپ دیت روزانمون رو به انتشار خبر و گزارشات news07.com اختصاص بدیم تا رنک جهانی گوگل و الکسا مون دیگه بیشتر از این افت نکنه
    اگر امر دیگه ای هم بود بفرمایید در خدمتیم

    پاسخحذف