۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

استفاده از کلمات کلیدی

برای اینکه بتوانید بلاگ یا سایتتان را همیشه در فهرست اول گوگل نگهدارید ، نیاز دارید که همیشه بلاگ یا سایتتان فعال باشد و حداقل هفته ای یک پست با استفاده از کلمات کلیدی مورد نظرتان در آن قرار دهید ، در غیر اینصورت به مرور زمان صفحه شما به صفحات عقب تر در لیست های جستجو خواهد رفت . بطور مثال زمانی که کسی کار در منزل یا کلمات کلیدی را جستجو میکرد بلاگ من در صفحه اول گوگل قرار داشت ، بعد از مدتی که من راجع به این موضوعات ننوشتم ، بلاگ من هم به صفحات عقب تر رفت و ترافیکی که از این طریق به بلاگم میرسید را از دست دادم . احتمال اینکه کسی موضوعی را جستجو کند و تا صفحه 10 در گوگل عقب رود واقعاً بسیار ضعیف است ، چون در همان دو صفحه اولی به چیزی که میخواهد ، میرسد . پس فراموش نکنید که حتماً بلاگتان را زنده نگهدارید ، بلاگ نویسی از اینگونه درد سرها هم دارد . در ضمن پستی هم که بر روی بلاگتان قرار میدهید نباید کوتاه باشد ، چون پستهای کوتاه از نظر ماشینهای جستجو بسیار کم محتوا می آید و به خاطر همین آنها را در صفحات عقب تر قرار میدهند .
برای آندسته از بلاگ نویسانی که واقعاً می خواهند از این راه درآمدی برای خود داشته باشند و بتوانند از اینترنت درآمد کسب کنند ، ترافیک بسیار مهم است و همانطور هم که قبلاً گفته ام بهترین راه بدست آوردن این ترافیک استفاده صحیحح از کلمات کلیدی میباشد . زمانی که بتوانید بلاگتان را در مورد موضوع خاصی پر محتوا کنید ، مطمئن باشید که در صدر قرار خواهید گرفت و به مرور زمان بلاگ شما دارای خواننده های ثابت خواهد شد . هر موضوعی خواننده های خاص خود را دارد حتی اگر فکر کنید نوشته هایتان بی ارزش است . کلمات کلیدی ، در حفظ این آمار بسیار کمک خواهد کرد . ترافیک در دنیای واقعی هر چقدر درد سر ساز و سر سام آور است ولی در دنیای مجازی ، دلچسب و مفید است ، ترافیک بیشتر در دنیای مجازی یعنی درآمد بیشتر .
راههای کسب درآمد آسان ، کسب درآمد آسان از اینترنت ، راه های کسب درآمد از بلاگ ، راههای کسب درآمد از بلاگ نویسی ، روشهای افزایش ترافیک ، کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی و کسب درآمد از اینترنت ، پول درآوردن از اینترنت ، پول درآوردن از بلاگ نویسی ، کلماتت کلیدی برای پول درآوردن ، روشهای افزایش درآمد از بلاگ ، روشهای کسب درآمد از اینترنت ، ترافیک و پول درآوردن ، یک شبه پول دار شدن ، پولدار شدن ، پول زیاد درآرودن ، سرمایه گذاری کردن ، سرمایه گذاری کردن در اینترنت ، پول درآوردن از بلاگ نویسی ، کلمات کلیدی و بلاگ نویسی ، تبادل لینک ، تبادل لینک برای پول درآوردن از اینترنت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر