۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

یک خبر تازه

به تازگی سایت نود کلیک تعطیل شده .
این سایت هم دیگر نتوانست دوام بیاورد و احتمالاً ول خیلی ها را هم رداخت نکرده است ( من جمله اینجانب ) . هر چند که از حق نباید گذشت و آن اینست که یک بار به من پرداختی داشتند ، اما دیگر اثری از آثارشان هم باقی نمانده است . به هر حال در این دوره و زمانه ما ایرانیها ، از این قبیل اتفاقات زیاد میافتد و کارش هم نمیتوان کرد . به هر حال ضعفهای قانونی و نبود دستگاه های نظارتی و اجرایی قوی و از این قبیل حرفها که گوشمان را پر کرده است باعث بروز اینگونه اتفاقات میشود .
زمانی که کلمات سرچ شده برای بلاگم را میدیم ، متوجه شدم که بعضی ها با کلماتی از قبیل " با 1 میلیون تومان چکار کنم " و یا " سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان " و یا " چگونه با 100 میلیون سرمایه گذاری کنم " به بلاگ من رسیده اند . خوب اگر کسی واقعاً سرمایه مناسبی دارد و میخواهد در کار مطمئنی سرمایه گذاری کند من میتوانم به این دسته از دوستان مشاوره دهم ، ولی آیا بهتر نیست به جای اینکه به محیط بسیار نا امن اینترنت در ایران اعتماد کنید ، به افراد حقیقی با تجربه که در اطرافتان هستند اعتماد کنید و از آنها راهنمایی بخواهید ؟ اگر مقدار محتاطانه عمل کنید و بدون اینکه پولتان را از حسابتان خارج کنید ، از افراد با تجربه کمک بخواهید ، مطمئن باشید که در صد موفقیت شما بیشتر از این خواهد بود که بیایید و در اینترنت فردی مثل من را پیدا کنید . در جامعه ما در روز کلاه برداری های زیادی صورت میگیرد و مالباختگان دستشان به جایی بند نیست ، چه برسد که در اینترنت سرتان کلاه برود !!! از قدیم گفته اند " مالت را سفت بچسب ، همسایت رو دزد نکن " . پول درآرودن کار راحتی نیست و برای اینکه کسی بتواند درآمد زیادی داشته باشد باید تلاش زیادی هم انجام دهد . البته از راه های غیر قانونی هم میتوان درآمد زیادی کسب کرد ، اما خدا وکیلی چند تا دزد میشناسید که زندگی خوبی دارند ؟ پس بیایید با خودمان رو راست باشیم ، بهمین راحتی ها نمیتوانیم درآمد زیادی کسب کنیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر