۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

بی حالی بلاگ نویسان

بعد از مدتها ، دوباره در مورد راه های کسب درآمد از اینترنت در گوگل سرچ کردم . دیدم که هنوز در صدر هستم و بلاگهای دیگه ای که قبلاً هم بهشون سر زده بودم در رده های بعدی . نکته قابل توجه این مسئله اینجاست که با این همه که افراد زیادی هستند که میخواهند از طریق اینترنت برای خودشان درآمدی داشته باشند ، ولی بلاگهای دیگری که در این مورد مینوشتند به روز نمیشوند ! نمیدانم چرا . البته بعضی از آنها در مورد سایتهایی مینوشتند که هیچگاه پرداختی نداشته و نخواهند داشت مثل سایتهایی که قول پرداخت 100 دلار برای هر کلیک را میدهند و یا سایتهای HYIP که قول 120 یدرصد یا بیشتر را فقط ظرف 3 روز یا کمتر میدهند . اما کسانی دیگر هم در مورد سایتهای مناسب و معتبر مینوشتند ، نمیدانم چرا آنها فعال نیستند ؛ شاید دیگر تمایلی به کسب درآمد از این راه نیستند شاید هم وقت نمیکنند ، یا شاید هم به خاطر کمی درآمد جا زده اند . به هر حال صلاح دولت خویش خسروان دانند . لازم دانستم که دوباره بگویم در حال حاضر تنها سایتی که پرداختی دارد ، سایت ایران کلیک است و البته اکسین ادز ، و سایت نود کلیک هنوز آخرین درخواست من را پرداخت نکرده است ، ولی سایت ایران کلیک به نظر من از همه بهتر است و درحال حاضر پرداختی هم دارد ، اگر واقعاً بخواهید از این راه درآمد داشته باشید من همین سایت را معرفی میکنم و البته سایتهای خارجی معتبر زیادی هستند که پرداختی هم دارند ولی به ما ایرانیها ( به علت تحریمها ) نمیتوانند پول بدهند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر