۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۳, یکشنبه

فیلمهای دوغکی

حتماً میدونین که " دوغ " یک نوشیدنی سنتی ایرانی که خواص بسیار زیادی هم داره و در بین نوشیدنی ها بعنوان یک نوشیدنی بسیار عالی برای کسانی شیر دوست ندارند مطرحه . در ضمن ما ایرانیها اکثراً به این نوشیدنی ارادت خاصی هم داریم چون چرت بعد از میل کمی دوغ بسیار لذت بخشه . احتمالاً به خاطر همین خواص بسیار زیاد این نوشیدنی که اکثر ما ایرانیها سعی میکنیم به هر نحوی از اون در کارها مون استفاده کنیم . مصداق بارز این استفاده رو کارگردانهای عزیزمون بسیار خوب بیان میکنند بخصوص با فیلمهای زیبایی که میسازند . حتماً شما هم خیلی دلتون میخواد که برین سینما ، من که خیلی دلم میخواد اما فکر کنم چهار یا پنج ساله که سینما نرفتم ، نه واسه اینکه فیلمها خوب نیستا واسه اینکه وقت نمیکنم ، جون شما . حتی یادم نمیاد اسم آخرین فیلمی که رفتم سینما چی بود ، البته دلیله اصلی که نمیرم سینما اینه که میترسم به خاطر خاصیت دوغکی بودن فیلمها تو سالن خوابم ببره بعد صاحب سینما روش نشه بیدارم کنه و هی مجبور باشه یه بلیط کمتر بفروشه و اینجوری ورشکست و بدبخت بشه و خود کشی کنه و اونوقت خانوادش عذا دار بشن و جامعه سینما ناراحت بشه و دیگه فیلم دوغکی نسازه و من دچار وجدان درد بشم و ... خسته شدم . ای بابا به گوش ما رحم کنین این حرفها چیه .
البته من یه نظر دیگه هم در مورد فیلمهای دوغکی دارم و اون اینه که : اکثر هنرپیشه سعی میکنن که از نظر فیزیکی خودشون رو ، رو فرم نگه دارن به خاطر همین نوشابه های گازدار بسیار مفید رو از سبد غذاییشون حذف کردن آما تصور کنین که آبگوشت رو بدون نوشیدنی بخورین ، اخه مگه میشه آدم خفه میشه به خاطر همین هنرپیشه های عزیزمون همیشه دوغ میخورن تا هم کالری کمتری به بدنشون رسونده باشن و هم اینکه رو فرم بمونن به خاطر همینه که اکثر فیلمهامون دوغکی میشن .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر