۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

فیتیله باز هم تعطیله

انگار با این تعطیلی ها دردی دوا میشه !!! نمیدونم این آقایون تصمیم گیرنده که خیلی راحت برای دیگران تصمیم گیری میکنند ، اصلاً تو این مملکت زندگی میکنند یا نه ؟ چیزی راجع به شرایط بد اقتصادی میدونند یا نه ؟ اصلاً این آقایون کار کردن میدونن یعنی چی ؟ میدونن که اکثر مردم این شهر اگر تعطیل بشه کار نمیتونن بکنن و درآمدی هم ندارن ؟ میدونن درآمد نداشتن یعنی چی ؟ البته که معلومه که جواب هیچ کدوم از این سوالها رو نمیدونن ، چون اگر من هم از چند جا حقوق میگرفتم و چندین پست مختلف تو چندین سازمان مختلف با حقوق های مختلف داشتم میگفتم گور بابای اونکه نداره ، من که دارم . وقتی که اکثر ماشینهای این شهر مدل بالا هستن و به قول خودشون با استاندارد های روز ساخته میشن ، باز هم باید یک همچنین آلودگی تولید بشه ؟ آخه واقعاً تعطیل کردن مملکت چاره کاره ؟

۲ نظر:

  1. آیا واقعاً تعطیل کردن راه حل آلودگی هوای تهرانه؟ با این هفته، 3 هفته س که کلاس های 4شنبه ام تعطیل شده...

    پاسخحذف
  2. آیدین جان من هم میدونم ، حالا خوبه که فقط کلاسهات رو از دست دادی ، منی که زن و بچه دارم و با یک روز تعطیلی تو هفته کل اون هفته برای من تعطیل میشه و درآمدی نخواهم داشت چی بگم !!!!؟؟؟!؟؟؟!؟!؟؟!؟

    پاسخحذف